Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 25 czerwca 2014

Leopard

Już jakiś czas temu rozglądałam się za oryginalnymi koturnami. Obiecywałam sobie, że któregoś dnia je zdobędę. I w końcu się doczekałam cudnych bucików w panterkę! A wszystko dzięki firmie Wilady. Są one wysokie, ale jak najbardziej wygodne. To właśnie buty zainspirowały mnie do stworzenia dzisiejszej stylizacji, którą możecie zobaczyć na poniższych fotografiach. Panterka, krzyże i napisy wydają się być dosyć ryzykownym połączeniem, ale nie w naszym wykonaniu. Jak już pewnie zauważyliście, uwielbiamy "bawić się" stylami i  chętnie je łączymy, na przykład charakter sportowy z elegancją, ale to tylko dlatego, że dla nas najważniejsze jest, aby mieć swój własny (może czasem niebanalny) nurt. I w stu procentach zgadzamy się ze stwierdzeniem Coco Chanel "Moda przemija, styl pozostaje". Czasem lubimy nałożyć coś modnego, ale zawsze musimy dodać "odrobinę siebie", chociażby mały drobiazg. A jak jest u was? Podążacie za modą czy własnym stylem?


2 komentarze:

  1. ja osobiscie uwielbiam sportową elegancje, to cos nowego, nietuzinkowego :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty sa oryginalne :)

    http://agamafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń