Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 6 sierpnia 2014

Naleśniki z owocami i kremem czekoladowo-orzechowym

Cześć Kochani! Postanowiłam zmienić trochę mojego bloga dlatego od teraz będę dodawać posty kulinarne jak i modowe. 
Można powiedzieć: mniam!!! Jadłam te naleśniki nad morzem w  restauracji na śniadanie, a ten przepis jest im najbliższy. Naleśniki są szybkie i proste, ale wyglądają i smakują jak wykwintne śniadanie! Można użyć dowolnych owoców - truskawek, kiwi albo ananasów - też świetnie pasują.
Składniki;
250g kremu czekoladowego rzec nowego
4 naleśniki
4 banany pokrojone w plasterki
200 g bitej śmietany w sprayu
 Wykonanie;
Każdy z naleśników posmarować 1/4 szklanki masy orzechowo-czekoladowej. Po środku ułożyć plasterki z 1 banana. Zawinąć i umieścić na ciepłej patelni na średnim ogniu. Podgrzewacz przez około 90 sekund. Przełożyć na talerze i podawać z bitą śmietaną.
             Smacznego!!!




4 komentarze:

  1. Naleśniki wyglądają bardzo smacznie. Tylko niestety nie nadają się na moją dietę :( Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaale pyszności! *o* Uwielbiam naleśniki! Muszę spróbować tej wersji:)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniamiiii aż ślinka napłyneła mi do ust :D Nie jestem za dobrym kucharzem i niestety moje przygotowani kończą sie paleniam garnków i gęstym dymem w całej kuchni, wiec tym bardziej podziwiam:D
    Obserwuję ;> Jeśli spodoba Ci się u mnie równiez zapraszam do obserwacji :)
    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O mniam ! sama bym to zjadła. na pewno skorzystam z tego pomysłu ;).
    obs/obs ? odp. u mnie ;* http://ema-life00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń